Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ha tengut lloc un curs dedicat a la gastronomia tradicional i innovadora centrat en la cuina d'aquest producte
Englobat dins les Jornades de Patrimoni Gastronòmic organitzades pel Consell d’Eivissa, ha tengut lloc un curs dedicat a la gastronomia tradicional i innovadora centrat en la cuina de l’anyell eivissenc, una de les carns més preuades de les Pitiüses.
L’anyell eivissenc ha servit a Pierre Compagnet per cuinar un burrito; na Isabel, amb una cuina més tradicional, l’ha fet al forn i Gonzalo Aragüez ha elaborat una recepta més avanguardista.
Tots ells coincideixen que la carn d’anyell d’Eivissa és excepcional. Dels més de 20.000 caps de bestiar que hi havia fa 10 anys a Eivissa, la xifra ha minvat a la meitat.
El fet que el bestiar s’alimenti de pastures fresques fa que la qualitat de la carn sigui especial. El be, a més, actua com a desbrossadora viva, ja que manté el terreny net d’herbes.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061