Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Es muntarà una escenografia amb elements talaiòtics i l'espectacle se centrarà en els tiradors de fones i el seu origen
Els romans coneixien Menorca i Mallorca perquè els foners nascuts en aquestes illes llançaven pedres amb més destresa que ningú… Ells seran els protagonistes de la recreació històrica que els Amics del Museu de Menorca i la Federació de Tir de Fona duran aquest cap de setmana al festival Tarraco Viva.
L’escenografia de l’espectacle replica els elements més simbòlics de la cultura talaiòtica… una casa circular i un recinte de taula. L’objectiu és acostar-la al públic d’una manera visual i didàctica.
La delegació menorquina que viatjarà a Tarragona estarà formada per 13 persones entre organitzadors, foners i altres participants de la recreació històrica… El viatge, en el qual també hi haurà temps per a un taller d’elaboració de fones i per a la projecció d’un documental, és una nova oportunitat per difondre la candidatura Menorca Talaiòtica com a patrimoni mundial de la UNESCO.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui