Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Binissalem ha estat punt de sortida i arribada d'una de les tradicionals proves nadalenques amb més de 900 participants
El dia 26 de desembre ha estat sinònim d’una cursa que té una ruta molt particular: transita pels pobles de Mallorca on la lletra “e” es pronuncia de manera singular: Alaró, Lloseta i Binissalem. Aquest darrer municipi ha estat punt de sortida i arribada de la prova, que ha renascut després de la suspensió que el coronavirus va provocar a l’edició 2020. Enguany han estat devers 900 els participants que han completat la competició a les dues distàncies proposades: 6,5 o 17 quilòmetres.
La victòria a la llarga distància ha estat per un profeta a ca seva i expert en la Cursa de s’E: el binissalemer José Luis García Pujadas, que ha firmat un temps de 56 minuts i 28 segons, per convertir-se en hexacampió de la prova. El triomf en categoria femenina ha estat per Bel Calero, que ha creuat la meta amb una companyia ben especial: la de la seva menuda.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors