Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Avui no ha importat aconseguir el millor temps sinó córrer per una bona iniciativa: conscienciar la gent que és necessari donar sang
A les Illes es necessiten 200 donacions diàries de sang per abastir la demanda dels hospitals. Per ara n’hi ha suficient, però iniciatives com aquesta cursa recorden la importància de ser donant.
Més de mil persones de totes les edats han participat a la quarta edició de la cursa. Primer els nins, entusiasmats a la línia de sortida i amb ganes de córrer i també d’aconseguir qualque medalla. Els adults han pogut triar entre fer la cursa llarga, de 10 quilòmetres, o la curta, de la meitat.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya