Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

L'increment supera la inflació, que el mes passat se situà a les Illes en el 3,6%
Imatge d'arxiu.
62La dada definitiva de l’IPC de novembre confirma que les pensions contributives pujaran l’any que ve un 3,8%, més del que ho ha fet la inflació, que el mes passat se situà a les Illes en el 3,6%, dues dècimes manco que a l’octubre, però més elevada que en el conjunt de l’Estat. L’IPC a les Illes Balears continua en la senda cap a la moderació. Tot i que durant el mes de novembre els preus van continuar pujant en comparació amb l’any passat, ho van fer dues dècimes manco que el mes l’octubre.
El que més s’ha encarit és la cistella de la compra. Els preus dels aliments no donen treva, són un 9,7% més cars que un any abans. Principalment, s’han encarit els olis, que es venen un 40 per cent més cars que l’any passat. Els segueixen els llegums i hortalisses fresques, amb un increment del 20 per cent, i el sucre, que és ara un 17 per cent més car que fa un any.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions