Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Un autocaravanista ha hagut de sortir pel sostre del seu vehicle davant la crescuda del torrent
Una forta crescuda del torrent a les 3 de la matinada ha agafat per sorpresa l’ocupant d’aquesta caravana que havia aparcat a la platja de s’Estany d’en Mas, dins la desembocadura.
N’Aaron, que era a la seva autocaravana quan va ocórrer, afirma que va haver de sortir pel sostre del vehicle.
L’aigua baixava amb molta força i va arrossegar un altre cotxe. I fins i tot la caseta dels socorristes. La platja ha quedat destrossada i també s’ha fet malbé el quiosquet.
Un altre dels punts afectats ha estat la carretera de Son Servera, al nucli de Porto Cristo. Les imatges que han enregistrat els veïns mostren com el carrer anava ple d’aigua. I els veïns es queixen que la situació no és nova.
Els veïns reclamen a l’Ajuntament de Manacor que reformi tot el sistema de canalització de pluvials de la zona per evitar més inundacions com les d’avui.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals