Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Un autocaravanista ha hagut de sortir pel sostre del seu vehicle davant la crescuda del torrent
Una forta crescuda del torrent a les 3 de la matinada ha agafat per sorpresa l’ocupant d’aquesta caravana que havia aparcat a la platja de s’Estany d’en Mas, dins la desembocadura.
N’Aaron, que era a la seva autocaravana quan va ocórrer, afirma que va haver de sortir pel sostre del vehicle.
L’aigua baixava amb molta força i va arrossegar un altre cotxe. I fins i tot la caseta dels socorristes. La platja ha quedat destrossada i també s’ha fet malbé el quiosquet.
Un altre dels punts afectats ha estat la carretera de Son Servera, al nucli de Porto Cristo. Les imatges que han enregistrat els veïns mostren com el carrer anava ple d’aigua. I els veïns es queixen que la situació no és nova.
Els veïns reclamen a l’Ajuntament de Manacor que reformi tot el sistema de canalització de pluvials de la zona per evitar més inundacions com les d’avui.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat