Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Andratx no va fallar en el duel contra l'Inter Manacor i és nou equip de Segona Federació
Per aconseguir l’ascens a Segona Federació, l’Andratx va haver de suar i de passar pena. El motiu? A Na Capellera, el Manacor deixa sentenciat el duel contra el Collerense marcant tres gols en 20 minuts. Els de Pep Barceló passen com un vendaval per damunt dels de Miguel Ángel Espadas. A sa Plana el marcador no es mou contra l’Inter Manacor. Tots són nirvis, fins al minut 45. Penal a favor de l’Andratx. Diego Martínez agafa la responsabilitat i no falla. Encetada la llauna, els de José Contreras ja se senten més còmodes i marquen dos gols més. Flaqué, al 52, dobla l’avantatge pels andritxols. I cinc minuts després Lucas Aveldaño fa el tercer per sentenciar l’enfrontament. Mentrestant, a na Capellera, els manacorins baixen el ritme i el Collerense ho aprofita per retallar distàncies amb dos gols, al 87 i al 90. Ara el Manacor cercarà l’ascens al play-off de Segona Federació.
La Penya Independent ha acabat tercera classificada. Els de Mario Ormaechea s’imposaren 1 a 3 al camp de la Penya Esportiva Sant Jordi. Els visitants s’avancen amb un doblet de Daniel Reales. I al 31 Bilal Essabar sentencia el duel amb el tercer. Els locals maquillen el resultat al 62 amb la diana de Santiago Rosa.
Quart classificat ha acabat el Poblense, que empatà 2 a 2 al camp del Sant Jordi. Al primer temps, el conjunt d’Óscar Troya s’avança al marcador gràcies als gols de Calonge i Miquel Jaume. Però a la segona meitat, els de Joan Crespí aconsegueixen empatar per mitjà de Tomeu Llinàs i Pedro Rodríguez. El Sant Jordi acaba la temporada sense guanyar cap partit.
El play-off d’ascens el tanca el Santanyí, cinquè classificat. Derrota per la mínima de l’equip de Damià Barceló 1 a 0 contra el Mercadal. Amengual fa l’única diana del partit pels menorquins.
Amb la lliga acabada, així queden els encreuaments del play-off d’ascens que comencen aquest cap de setmana. El Santanyí s’enfrontarà al Manacor, amb la tornada a na Capellera. I el Poblense jugarà contra la Penya Independent amb el partit d’anada al Municipal de sa Pobla. Aquesta serà la primera de les tres eliminatòries que hauran de superar per aconseguir l’ascens a Segona Federació.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia