Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Hi ha 63 grups en quarantena de 51 centres educatius, dels quals 38 són a Mallorca, 10 a Menorca i 3 a Eivissa
Imatge d'arxiu.
17Durant la setmana del 12 al 18 de desembre, a les Illes Balears un docent i 370 alumnes han donat positiu en Covid-19.
El docent és d’un centre de Mallorca. Aquesta xifra representa el 0,006 % dels 16.340 docents que hi ha als centres educatius de les Illes Balears.
Pel que fa a l’alumnat, 370 alumnes han donat positiu, xifra que suposa el 0,2 % d’alumnes. Per illes, 354 són de Mallorca, 4 de Menorca, 10 d’Eivissa i 2 de Formentera, una illa on les darreres 10 setmanes no s’havia detectat cap positiu entre els alumnes.
Quant als grups en quarantena, s’estima que la setmana passada se n’hi varen posar 34. Actualment, hi ha 63 grups en quarantena, el 0,78 % del total d’aproximadament 8.000 grups que hi ha a les Balears, de 51 centres educatius, dels quals 38 són a Mallorca, 10 a Menorca i 3 a Eivissa.
Amb referència a la proporció d’estudis de contacte que donen negatiu, informa la Conselleria de Salut, aquesta setmana passada va ser del 91,2 %.
Cribratges
Pel que fa als cribratges, aquesta setmana passada s’han aplicat a 298 alumnes i 25 professors de 71 col·legis, amb un total de 5 positius.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici