Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El dia 15 de juny es formarà el nou govern del Consell de Formentera
El passat 26 de maig Gent per Formentera va perdre la majoria absoluta i es va col·locar amb el mateix nombre de consellers que Sa Unió, coalició formada pel Partit Popular i Compromís. El PSIB-PSOE va guanyar tres escons respecte de la passada legislatura i se situa amb cinc consellers.
Davant aquest escenari, les possibilitats per formar govern són variades. Gent per Formentera i Sa Unió obrin les portes als socialistes.
Així doncs, la decisió d’un futur pacte és ara en mans del PSIB-PSOE que dona prioritat a les propostes del seu programa electoral i que no descarta un govern de minories.
El proper dia 15 de juny tendrà lloc el ple d’investidura on es formarà el nou govern del Consell de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet