La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El dia 15 de juny es formarà el nou govern del Consell de Formentera
El passat 26 de maig Gent per Formentera va perdre la majoria absoluta i es va col·locar amb el mateix nombre de consellers que Sa Unió, coalició formada pel Partit Popular i Compromís. El PSIB-PSOE va guanyar tres escons respecte de la passada legislatura i se situa amb cinc consellers.
Davant aquest escenari, les possibilitats per formar govern són variades. Gent per Formentera i Sa Unió obrin les portes als socialistes.
Així doncs, la decisió d’un futur pacte és ara en mans del PSIB-PSOE que dona prioritat a les propostes del seu programa electoral i que no descarta un govern de minories.
El proper dia 15 de juny tendrà lloc el ple d’investidura on es formarà el nou govern del Consell de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres