La fiscal manté la petició de 22 anys de presó perquè considera que no hi va haver consentiment però sí violència i intimidació
Darrera sessió del judici contra els membres del grup ‘La Manada’ acusats de violar una jove als Sanfermines de l’any passat. La vista ha finalitzat amb la intervenció de les defenses.
El misser de tres dels acusats ha insistit que les relacions varen ser consentides perquè, ha dit, la víctima no va exterioritzar el contrari. Assegura que els seus clients són innocents i demana la seva absolució i sortida immediata de la presó. Les seves conclusions s’han centrat a qüestionar la vida que ha fet la víctima després dels fets.
La fiscal manté la petició de 22 anys de presó perquè considera que no hi va haver consentiment però sí violència i intimidació.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto