L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La propietària del xalet hauria declarat que primer va sentir un tret i després crits del seu home
IB3 Notícies ha tengut accés a les diligències prèvies de la Guàrdia Civil del cas del robatori de Porreres. A més, ha pogut parlar amb el misser de l’autor confés del robatori i germà de l’assaltant que va resultar mort d’un tret a l’abdomen. La defensa reconeix un delicte de robatori en casa habitada, però en cap cas que hi hagués violència ni intimidació cap als propietaris.
Freddy, el jove de 25 anys que es va entregar dilluns dematí a la Guàrdia Civil, hauria reconegut els fets principalment per esclarir les circumstàncies de la mort del seu germà bessó. La seva defensa reconeix el delicte de robatori en casa habitada, però en cap cas que s’empràs la violència en l’assalt i considera la mort del germà com a gratuïta. De fet, manté que el propietari de la casa els va disparar abans de rebre els cops per part de Freddy. Aquesta versió estaria avalada per les primeres declaracions a la Guàrdia Civil de la propietària del xalet, que va dir haver sentit primer un tret i després el seu home cridar.
Segons les diligències prèvies de la Guàrdia Civil, el propietari presentava importants cops a la cara, al cap i a una mà. Serà el jutge, però, qui determinarà si el tret mortal es va fer en legítima defensa o no.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues