Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'explosió deixa finalment un balanç de quatre víctimes mortals
Els bombers de l’ajuntament de Madrid han iniciat aquest dijous capvespre la demolició controlada de les plantes superiors del centre parroquial del carrer Toledo de Madrid. Des de l’exterior i amb cabines i grues de gran tonatge els bombers i tècnics de l’ajuntament de Madrid han revisat l’estat de l’edifici, abans de la demolició.
Segons Mariano Fuentes, regidor de desenvolupament urbà de l’Ajuntament de Madrid aquesta operació s’haurà de fer “a poc a poc”.
Per la seva banda, els tècnics de control d’edificacions han examinat l’estat de l’immoble, així com els espais adjacents. En total, 6 edificis, l’església de la Mare de Déu de la Paloma i l’escola de La Salle. També han netejat el carrer d’on han retirat 16 vehicles afectats.
Segons Luis Soriano, cap de guàrdia dels bombers de l’ajuntament de Madrid assegura que “l’objectiu és que que els veïnats puguin tornar a casa seva amb garanties”. Una tornada que haurà de ser gradual.
L’explosió deixa 4 víctimes mortals
L’edifici de sis plantes va patir una explosió poc abans de les tres del migdia, quan presumptament una de les víctimes, David Santos de 35 anys inspeccionava un radiador proper a la caldera de gas. Amb ell, hi era el capellà Rubén Pérez de 36 anys, que ha mort avui matí a l’hospital.
Les altres dues víctimes són Javier, un picapedrer de 45 anys que feia feina a l’edifici del davant, i Ivanov Kochev que era a la planta baixa de l’edifici. De la desena de ferits, només un resta encara a l’hospital.
Mentre, s’ha obert una investigació per esclarir la causa de l’accident.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703