Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Tres societats afectades han interposat un recurs contenciós administratiu cada una
La desclassificació de 60 hectàrees que va fer l’any passat l’Ajuntament de Palma de Son Gual I, vora les costes de Xorrigo, arriba als tribunals. Tres societats, la Sareb o banc dolent, una empresa mallorquina que munten benzineres Matas y Campins Suministros SL, i una altra companyia, Coral Homes SL, que es dedica al lloguer i venda d’immobles amb seu a Madrid, han interposat un recurs contenciós administratiu cada un, contra la resolució de la Gerència d’Urbanisme de Palma. Entenen que la modificació del planejament urbanístic, que canvia la qualificació dels terrenys d’urbanitzable a rústic, afecta les seves parcel·les, que ja no es poden desenvolupar i, en conseqüència, els seus interessos.
Per això, la magistrada del Tribunal Superior de Justícia de Balears María Lourdes Lorence Martínez, concedeix un termini de quinze dies per a la personació dels qui tenguin interès legítim a sostenir la conformitat a Dret de la disposició, acte o conducta impugnats.
A la zona, adjacent a un espai ANEI i Xarxa Natura 2000, hi ha una trentena d’habitatges aixecats fa més de 40 anys. Abans de la desclassificació s’hi podien edificar 410 habitatges per a 1.230 persones entre plurifamiliars, xalets, una benzinera i un centre escolar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat