El Parlament balear celebrarà dijous que ve la sessió solemne d’obertura de la X legislatura autonòmica, en un dia atípic per als plens de la institució que solen celebrar-se els dimarts, en el qual es determinaran els senadors autonòmics.
El president del Parlament, Vicenç Thomàs, pronunciarà el tradicional discurs institucional d’inici de legislatura, els nous diputats juraran o prometran els seus càrrecs i a més es ratificaran els senadors que proposin els grups parlamentaris per a representar a Balears davant la cambra alta, segons l’ordre del dia previst.
Finalitzat el ple, el Parlament constituirà les diferents comissions parlamentàries, així com la Diputació Permanent, l’òrgan que vela pel poder legislatiu mentre el Parlament no estigui reunit, hagi estat dissolt o hagi expirat el seu mandat.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros