Logo IB3N
X

La despoblació no afecta les Balears

Tot i que hi ha municipis que sí que han perdut residents entre l'any 2017 i el 2018

01/04/2019

La despoblació no afecta les Balears

157

La despoblació no afecta les Balears. És una de les autonomies on la població creix any rere any i la despoblació és un fenomen que quasi no s’observa, tot i que hi ha municipis que sí que han perdut residents entre l’any 2017 i el 2018. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, entre aquells municipis que han reduït més la seva població es troben Escorca, Puigpunyent i Deià, a Mallorca; Alaior i Sant Lluís, a Menorca, i Santa Eulària des Riu i Formentera a les Pitiüses. Per contra, el Municipi illenc que més ha crescut en població el darrer any ha estat Santanyí, a Mallorca, amb quasi 800 habitants més.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella