Es desplegaran més agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local, que se centraran en zones d'oci i en els dies festius
Imatge d'arxiu.
255En aquest pont festiu de la Constitució, s’intensifiquen els desplaçaments en carretera. La Direcció General de Trànsit posa en marxa una campanya de control d’alcohol i drogues a les vies interurbanes. Més de la meitat de conductors morts el darrer any donaren positiu en consum de substàncies. La campanya d’enguany desplegarà més agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local, que se centraran en zones d’oci i en els dies festius. Francisca Ramis, directora provincial de la DGT, ha aprofitat per recordar que quan la conscienciació no funciona, les multes per la taxa d’alcohol entre 0,50 i 0,60% són elevades: 1.000 euros i sis punts del carnet.
Una campanya de Nadal que la DGT impulsa quan hem sabut que les carreteres interurbanes amb més accidents de Mallorca han estat l’autopista de Llevant, amb 80 sinistres, la de Pollença i Alcúdia i la Via de Cintura, a Palma. La carretera general de Menorca és una de les que registra major accidentalitat a les Balears. Així ho mostra un informe comanat per una empresa de revisió de vehicles per a la venda. Cada accident genera de mitjana 1,3 víctimes, incloent-hi els ferits no hospitalitzats, que representen el 93%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa