El 2022 hi van haver 25 morts a les carreteres illenques, mentre que enguany ja se n'han registrat 13
Després de viure un cap de setmana especialment dramàtic a les carreteres de les Balears, amb tres motoristes que han perdut la vida en accidents de trànsit a Eivissa, a Formentera i a Campos, a Mallorca, un equip d’IB3 Notícies ha entrevistat la directora provincial de la Direcció General de Trànsit, Francisca Ramis.
Així mateix, la DGT xifra en 13 les víctimes mortals a les carreteres illenques d’ençà que va començar l’any i confirma una tendència a l’alça respecte de l’any passat. De fet, durant el 2022 s’hi varen registrar 25 víctimes mortals, davant les 13 dels primers cinc mesos d’aquest 2023.
Ramis, a més d’analitzar els sinistres mortals en carretera, destaca, com a punts a millorar, els embussos quilomètrics que pateixen centenars de conductors a les hores punta a les principals vies de Mallorca. I assegura que l’helicòpter Pegasus, els drons i els ràdars mòbils són eines fonamentals per controlar el trànsit, sobretot durant l’estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles