Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La majoria dels morts d'enguany han estat homes de mitjana edat
Les Illes Balears ja han registrat 30 víctimes mortals a les carreteres d’ençà que començà l’any. Una xifra que supera àmpliament la dels darrers anys i que preocupa els responsables del trànsit a l’arxipèlag.
De fet, la DGT ha detectat un canvi de perfil en les víctimes. “Ja no xerram de joves sinó que la mitjana de les víctimes mortals és de 47 anys“, assenyala, a IB3 Notícies, la cap provincial de la DGT, Francisca Ramis.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes