Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El Govern presenta el programa d'activitats de la festa oficial de la Comunitat Autònoma
Unes 300 activitats arreu de les Illes Balears componen el programa que el Govern ha presentat aquest dijous, amb motiu del Dia de les Illes Balears 2018, l’1 de març. Les activitats arrancaran el pròxim 28 de febrer i acabaran el 4 de març.
El director general de Relacions i Acció Exterior, Josep Claverol, ha indicat que “aquest any pretenem, més que mai, que existeixi una ‘descentralització’ en les activitats”.
La programació recull activitats a Palma, prop de mig centenar en la Part Forana de Mallorca, unes 25 a Menorca, una trentena a Eivissa i una desena a Formentera.
Claverol ha parlat de “pluralitat” i ha matisat que “el Dia dels Balears comptarà amb activitats dedicades a la gastronomia, oci, musicals, esportives, medi ambient, i l’habitual obertura de portes dels edificis oficials.
També ha destacat del músic Joan Miquel Oliver (exintegrant d’Antònia Font), el 2 de març, al Born de Palma, un espectacle eqüestre a Menorca, el mercat que s’organitzarà en el passeig Sagrera de Palma, i l’apartat que recull activitats per a persones amb discapacitat.
Les activitats estan recollides al web diada.caib.es.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva