Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Els llibres més venuts estan sent "Les possessions", de Llucia Ramis, i "Las hijas del capitán", de María Dueñas
Pel gust de llegir, per aprendre, per divertir-se…. De raons no en falten, per comprar-se un llibre. Sobretot avui, dia de Sant Jordi.
A les Illes, de cada vegada hi ha més gent que continua la tradició de regalar un llibre o una rosa. En ser dilluns, les vendes estan sent una mica més ralentitzades que l’any passat, quan la Diada va caure en diumenge. De moment, els títols més venuts estan sent ‘Les possessions’, de Llucia Ramis, i ‘Las hijas del capitán’, de María Dueñas.
En el recorregut de plaça d’Espanya de Palma a la plaça de Cort, es completa amb les firmes de llibres i l’animació. A l’Ajuntament, hi ha hagut una lectura continuada de Josep Maria Llompart. I l’escenari de la plaça Major ha acollit un brindis d’obertura de la Diada de Sant Jordi. També s’han vist iniciatives solidàries, la de la biblioteca de Can Salas, que ha canviat aliments per llibres.
Milers de llibres esperen els seus lectors, amb l’al·licient de tenir avui un 10% de descompte.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost