Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Si fa 5 anys un alumne de primària hauria necessitat entre 8 i 10 llibres de text per a seguir les assignatures del curs escolar, actualment són entre 1 i 3
Fa 5 anys un alumne de primària hauria necessitat entre 8 i 10 llibres de text per a seguir les assignatures del curs escolar. Actualment són entre 1 i 3, ja que moltes de les assignatures s’estudien digitalment. Menys llibres, però més cars.
La irrupció de la informàtica a les aules ha tret protagonisme al llibre de paper. Pares i alumnes ho veuen amb normalitat i com una bona forma de començar a adaptar-se a la nova era digital.
La digitalització de les aules és un procés imminent i imparable, responsable de les caigudes constants de vendes a les llibreries cada any. Una de les solucions és la diversificació de productes, com ara quaderns d’exercicis o els llibres de lectura obligatòria.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte