La direcció esportiva del CD Eivissa fa un bon balanç de la temporada tot i que l’equip pitiús va caure a les semifinals del play-off d’ascens a Segona B davant el filial del Mallorca.
L’any que ve hi haurà noves cares, començant per la de l’entrenador Alberto Gallego, procedent del Volos de Primera Divisió grega. I després de la baixa de diferents jugadors, preparen els nous fitxatges. L’unic en ferm ara és el de Jaume Villar.
A les oficines hi ha preocupació per la continuïtat dels patrocinis.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça