El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
En cas que s'hi detectassin reunions de més de sis persones, es donaria avís a la Policia Local
La Direcció General d’Emergències té 4 drons, distribuïts per les illes, que ara per mor de la pandèmia, són també una eina més per detectar infraccions. Avui s’ha fet una demostració simultània a Mallorca, Eivissa i Formentera. Es fan servir de manera habitual des de fa uns mesos per tenir una visió aèria dels punts susceptibles d’aglomeracions, com les platges.
Recordam que ara mateix només estan permeses les reunions a exteriors d’un màxim de 6 persones. En cas que s’hi detectassin reunions de més persones, es donaria avís a la Policia Local, que serà la que s’encarregarà, en cas que fos necessari, d’obrir l’expedient sancionador. Això sí, aquests aparells no es fan servir per sobrevolar zones residencials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets