S'obrirà expedient informatiu als parlamentaris involucrats "per a esclarir l'ocorregut conforme a la normativa interna del partit"
El partit liderat per Edmundo Bal no ha aconseguit el 5% dels vots en els comicis de la Comunitat de Madrid. /EFE
21Després dels fets ocorreguts en el Parlament de les Illes Balears, la direcció de Ciutadans “mostra el seu suport a la portaveu parlamentària i Coordinadora Autonòmica, Patricia Guasp, i rebutja l’acció unilateral duta a terme per tres membres del Grup Parlamentari”.
La direcció assegura en un comunicat que “no recolza l’escrit que alguns diputats han presentat a la Mesa del Parlament, i si aquest òrgan finalment adoptés la decisió, Cs recorrerà aquesta resolució seguint els cursos reglamentaris i legals previstos”.
A més, Ciutadans obrirà expedient informatiu als parlamentaris involucrats per a esclarir l’ocorregut conforme a la normativa interna del partit i conèixer amb detall les circumstàncies dels fets per a prendre qualsevol decisió respecte a les persones implicades.
PDF | Consulta aquí el document presentat al Parlament del canvi de portaveu titular de Ciutadans
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys