José Antonio Fúster no veu "gens de ganes" de pacte amb Vox i "molt desubicat" el PP
Jesús Hellín / Europa Press
174Vox ha exigit aquest dilluns als presidents autonòmics del PP que es comprometin a combatre per totes les vies legals i polítiques les polítiques migratòries i verdes europees, i ha advertit que en aquests moments més pactes sobre els pressupostos regionals estan “complicats”. Així ho ha assenyalat el portaveu nacional de Vox, José Antonio Fúster, en una roda de premsa en la qual ha instat els populars a seguir el camí marcat pel seu company valencià, Carlos Mazón, i fer una declaració pública “molt contundent” i sense “titubejos” en contra d’aquestes polítiques.
Ha avisat que aquest és el “marge d’acció” que tenen si volen tirar endavant els seus comptes amb el suport de Vox i, encara que semblava que a Aragó i Múrcia podria haver-hi més avanços i l’acord ser més fàcil, el portaveu ha puntualitzat que s’està complicant en totes dues comunitats. Això és perquè, segons Fúster, si diuen que impulsaran l’educació en la cultura islàmica i la religió musulmana, hi ha “cert problema” i per aquest camí van “molt malament” per a arribar a un acord.
En altres comunitats com Extremadura, Balears i Castella i Lleó no veu “gens de ganes” de pacte amb Vox i sí “molt desubicat” al PP, especialment sobre el repartiment de menors immigrants no acompanyats.
En aquest sentit, ha defensat que es facin proves en les comunitats als menors per a determinar la seva edat exacta, perquè “ens estem omplint d’una cosa que ni ens correspon ni ens ve bé”.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Quan ja era imminent el trasllat dels residents del geriàtric del Consell de Menorca cap al nou edifici, la posada en marxa s'ajorna com a mínim mig any més