Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Laura Colom Seguí ha estat nomenada funcionària de l’Ajuntament de Maó en el procés d’estabilització
La directora general de Territori i Paisatge, Laura Colom Seguí, ha renunciat al seu càrrec en el Govern de les Illes Balears per incorporar-se a una plaça de funcionària de carrera d’arquitecta de l’Ajuntament de Maó, al qual s’ha d’incorporar en un període de pràctiques de sis mesos.
L’acord del Consell de Govern en relació amb la seva renúncia, publicat aquest dissabte al BOIB, disposa el cessament del càrrec amb efectes des d’aquest divendres 26 de gener i li agraeix els serveis prestats a l’administració autonòmica, dins l’equip de la Conselleria d’Habitatge, Territori i Mobilitat.
La fins ara directora general ha estat nomenada funcionària de l’Ajuntament de Maó en el procés d’estabilització. En aquest cas, d’acord amb les bases establertes pel Consell de Menorca, a diferència d’altres administracions, té l’obligatorietat de passar un període de pràctiques de sis mesos per poder obtenir la plaça.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor