Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Segons un anunci publicat en un exclusiu portal immobiliari, el recinte té capacitat per a 1.000 persones i disposa de tots els permisos en regla
Un exclusiu portal immobliari conté, en aquests moments, un anunci pel qual surt a la venda per 16,5 milions d’euros la discoteca Tito’s del passeig Marítim de Palma. Segons la informació aportada, s’ubica a una parcel·la de 602 metres quadrats.
L’establiment, actualment tancat a causa de la Covid-19, és un dels més emblemàtics de les Illes Balears. Segons la immobiliària, el recinte té capacitat per a 1.000 persones i disposa de tots els permisos en regla. A més, apunta que, a banda de discoteca, el possible comprador podria promocionar la parcel·la com a residencial d’ús hoteler, la qual cosa permetria una altra opció de negoci.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents