La posidònia oceànica es troba en pitjors condicions a les zones portuàries, segons un estudi de l’Observatori Socioambiental de Menorca iniciat fa dos anys. Però la inactivitat humana a la mar i a les platges que es preveu aquest estiu beneficiarà el seu estat de conservació.
La disminució del trànsit marítim i de l’activitat nàutica recreativa ajudaran a regenerar la posidònia oceànica. Gràcies als tècnics i voluntaris de l’Observatori Socioambiental de Menorca sabem que les zones portuàries és on els alguers es troben en pitjor estat, com són el port de Maó i el de Fornells. L’estudi conclou que encara s’ha d’esperar uns anys més per veure els efectes del decret de la posidònia.
Les platges també es beneficien de la treva que els ha donat la pandèmia. No hi ha turistes a Menorca, però tot i així el servei de neteja de platges continua actiu. A Cala en Porter, el Consell ha habilitat un nou accés per a la maquinària de neteja després que el temporal Glòria inundés el pas que hi havia.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros