Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La jove aposta pels materials autòctons com la llana o l'espart
La dissenyadora mallorquina Adriana Meunié presenta a Palma Ódeminuí. Una aposta per la moda sostenible per a la qual empra materials autòctons. La seva col·lecció s’exposa demà i dijous a l’Art Lab de Palma.
Obres d’art tèxtils que van més enllà de la moda. Així es presenta Ódeminuí, la nova marca de la dissenyadora mallorquina Adriana Meunié. Una mescla de roba, tapissos i peces de col·lecció que mostren la passió pels teixits de l’autora.
Un projecte atemporal, sostenible i unisex. Peces de talla única que s’adapten a tothom… A més, Tots els materials que empra Adriana són autòctons. Entre ells llana que ella mateixa va a tóndre. Així, assegura, intenta fugir del món de la moda que considera corrosiu i contaminant.
Les obres de Meunié s’exposaran a l’Art Lab de Palma demà i dijous, de les 10 del matí a les set de l’horabaixa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella