Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

La jove aposta pels materials autòctons com la llana o l'espart
La dissenyadora mallorquina Adriana Meunié presenta a Palma Ódeminuí. Una aposta per la moda sostenible per a la qual empra materials autòctons. La seva col·lecció s’exposa demà i dijous a l’Art Lab de Palma.
Obres d’art tèxtils que van més enllà de la moda. Així es presenta Ódeminuí, la nova marca de la dissenyadora mallorquina Adriana Meunié. Una mescla de roba, tapissos i peces de col·lecció que mostren la passió pels teixits de l’autora.
Un projecte atemporal, sostenible i unisex. Peces de talla única que s’adapten a tothom… A més, Tots els materials que empra Adriana són autòctons. Entre ells llana que ella mateixa va a tóndre. Així, assegura, intenta fugir del món de la moda que considera corrosiu i contaminant.
Les obres de Meunié s’exposaran a l’Art Lab de Palma demà i dijous, de les 10 del matí a les set de l’horabaixa.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13