Tres dels animals van ser abatuts i els altres dos són a Natura Parc, el centre de protecció d'animals
La dona que aquest divendres va ser atacada per cinc cans de raça perillosa, roman a la UCI de l’Hospital de Manacor, després d’hores d’operació.
Una dona va quedar ferida després de ser atacada per almanco cinc cans mentre es trobava al Calvari de Felanitx aquest divendres al matí. Quan es va veure acorralada pels animals, va telefonar al seu home per avisar que estava en perill, i ell va contactar amb els serveis d’emergència, que van acudit al lloc dels fets.
Tres dels animals van ser abatuts i els altres dos són a Natura Parc, el centre de protecció d’animals.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes