Tres dels animals van ser abatuts i els altres dos són a Natura Parc, el centre de protecció d'animals
La dona que aquest divendres va ser atacada per cinc cans de raça perillosa, roman a la UCI de l’Hospital de Manacor, després d’hores d’operació.
Una dona va quedar ferida després de ser atacada per almanco cinc cans mentre es trobava al Calvari de Felanitx aquest divendres al matí. Quan es va veure acorralada pels animals, va telefonar al seu home per avisar que estava en perill, i ell va contactar amb els serveis d’emergència, que van acudit al lloc dels fets.
Tres dels animals van ser abatuts i els altres dos són a Natura Parc, el centre de protecció d’animals.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada