Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Segons les investigacions, la dona patia una depressió molt forta i no volia deixar tot sol al seu fill que tenia un trastorn.
La Policia Nacional pensa que la dona que va aparèixer morta a Palma juntament amb el seu fill, es volia suïcidar i, com a conseqüència, va provocar la mort del seu fill. Segons les investigacions, la dona patia una depressió molt forta i no volia deixar tot sol al seu fill que tenia un trastorn. El pare del menor va trobar els cossos sense vida a un pis del carrer de Gabriel Maura de Palma. La mare, de 42 anys, hauria manipulat un braser i l’hauria tapat amb una manta. També va tancar les finestres i embarrar la porta. En espera de l’autòpsia, tot indica que varen morir per intoxicació de diòxid de carboni.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs