Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El tècnic andalús viurà el partit des de la graderia i el preparador físic mallorquí agafarà les regnes de l'equip
Fa 11 anys que es coneixen. La dupla Vadillo-Llompart és inseparable. Fa tres partits que l’andalús està sancionat i és el mallorquí qui dirigeix el Mallorca Palma Futsal. Tot i que és un repte molt complicat per a Joan Llompart, Vadillo el veu ben preparat.
Llompart ens conta que el que més li costa és prendre decisions durant el partit. I a més encara s’hi ha d’afegir un altre emperò. Llompart no es pot aixecar a donar ordres durant el partit, només ho poden fer el primer i segon entrenador.
La semifinal contra el Barça serà el darrer partit de sanció que haurà de complir Vadillo, però si es guanya el tècnic andalús no descarta quedar a la graderia durant la final.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc