Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El tècnic andalús viurà el partit des de la graderia i el preparador físic mallorquí agafarà les regnes de l'equip
Fa 11 anys que es coneixen. La dupla Vadillo-Llompart és inseparable. Fa tres partits que l’andalús està sancionat i és el mallorquí qui dirigeix el Mallorca Palma Futsal. Tot i que és un repte molt complicat per a Joan Llompart, Vadillo el veu ben preparat.
Llompart ens conta que el que més li costa és prendre decisions durant el partit. I a més encara s’hi ha d’afegir un altre emperò. Llompart no es pot aixecar a donar ordres durant el partit, només ho poden fer el primer i segon entrenador.
La semifinal contra el Barça serà el darrer partit de sanció que haurà de complir Vadillo, però si es guanya el tècnic andalús no descarta quedar a la graderia durant la final.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions