Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Les obres de reforma d'un hotel han provocat l'accident que ha deixat sense subministrament de gas el municipi eivissenc
                            
                            Bombers i Policia Local han tallat durant més d’una hora una de les vies principals d’entrada a Sant Antoni de Portmany.
El motiu ha estat una fuita de gas causada pel trencament accidental d’una canonada durant les obres de reforma de l’Hotel Piscis Park.
Per evitar danys col·laterals, l’empresa Redexis ha tallat el subministrament general del gas natural a tota la localitat fins que s’ha reparat l’avaria causant de la fuita. L’edifici en obres ha estat desallotjat durant algunes hores.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes