Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'un espai de reflexió en el marc de la Biennal de Pensament, inspirat en la frase "Tota opressió crea un estat de guerra", de Simone de Beauvoir
“Tota opressió crea un estat de guerra”. Aquesta frase de Simone de Beauvoir ha inspirat l’artista egípcia resident a Nova York, Ghada Amer, per fer el seu darrer jardí. Instal·lat a la façana marítima de Palma, pretén convertir-se en un espai de reflexió en el marc de la Biennal de Pensament.
El jardí aposta pel diàleg com a mitjà per millorar les relacions humanes, sempre des d’una mirada femenina. L’actuació és una iniciativa de la Galeria Kevénig i té el suport de la Fundació Euroàfrica.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície