Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
En aquests moments hi ha una plaça d'anestesista, dues de traumatologia i altres dues de cirurgia per cobrir
Els pacients en llista d’espera per ser operats a Eivissa experimenten la demora més elevada de totes les Illes: 104 dies de mitjana, més d’un mes més que a Menorca i a altres hospitals comarcals de Mallorca. La gerència de Can Misses assegura que la falta de metges d’algunes especialitats n’és la principal causa.
De fet, en aquests moments hi ha dues places de traumatologia per cobrir i altres dues de cirurgia, i a més busquen un anestesista.
Al sindicat mèdic asseguren que la causa d’aquesta mobilitat de la plantilla és deu a què no s’ofereixen contractes atractius als professionals perquè venguin a Eivissa. A la gerència diuen que s’està avançant en aquest sentit.
Així i tot l’activitat als quiròfans ha augmentat. Fins a l’octubre s’havien fet gairebé 300 intervencions més que al mateix període de l’any passat. Al sindicat mèdic, però, alerten del sobreesforç que fan, en general, els professionals a Eivissa.
En qualsevol cas, el mes d’octubre havia disminuït la llista d’espera quirúrgica un 4% respecte del mateix mes de 2018.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut