La producció ha estat excepcional, però no s'ha recollit tota perquè no tenien on posar-la
Les salines d’Eivissa han tengut enguany una producció excepcional a causa del bon temps, però ha coincidit amb una reducció de la demanda. El problema és que a Europa hi ha hagut menys neu i no ha estat necessària per al desgel de carreteres.
La producció ha estat molt bona perquè ha fet bon temps. No han pogut treure més sal dels estanys perquè no tenien on posar-la i, per això, els munts són més grossos que mai. El mes passat va venir un vaixell a recollir 5.500 tones de sal per a les carreteres del Regne Unit. Però la falta de demanda ha fet caure altres clients tradicionals, com les Illes Fèroe, on utilitzaven la sal d’Eivissa per a desgel i salaó de bacallà.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"