El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El 9è congrès espanyol del sector s'ha celebrat al Palau de Congressos de Palma
El 9è congrés de les cooperatives agroalimentàries ha omplit el Palau de Congressos. Més de mil representants de les 3.700 cooperatives que hi ha a Espanya. Un sector que genera 45.000 milions d’euros anuals. Han parlat de sostenibilitat i de reptes de futur. Entre aquests, el relleu generacional i la incorporació de la dona en llocs de responsabilitat.
A les Balears hi ha 38 cooperatives i 7.800 explotacions. L’activitat agrària gestiona prop del 80% del territori. Per això reclamen que es continuï protegint i potenciant el sector, tot i els “desequilibris econòmics evidents” de les empreses pel fet d’estar ubicades en illes, tal com ha recordat la presidenta de les cooperatives balears, Jerònima Bonafé.
Demanen polítiques europees i espanyoles que compensin el fet insular. “No demanam ser més que altres”, ha dit la presidenta del Govern, Marga Prohens. “Demanam, precisament, igualtat de condicions per competir en el lliure mercat”.
El comissari europeu d’Agricultura ha promès mesures per afavorir el relleu generacional i la simplificació burocràtica per a les empreses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits