Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'advocat de la família apunta que no es va fer l'autòpsia de forma adequada
La família d’Araceli Currás, la dona de 56 anys que va morir al 2016 a Montuïri, continua demanant als jutjats que es realitzi una autòpsia considerant la possibilitat que podria haver estat enverinada. El cos continua a l’Institut Anatòmic Forense i encara no s’ha pogut determinar la causa de la mort.
El fill de la víctima, Gerard Moreno, explica que la seva mare tenia un refugi d’animals abandonats. Un fet que no agradava a alguns veïnats. Per aquest motiu no descarta que algú contaminàs el dipòsit d’aigua de ca seva per matar els animals sense saber que Araceli Currás també feia servir aquella aigua.
El seu fill explica que dies abans de morir es trobava malament i que fins i tot es va plantejar contractar una assegurança privada. L’advocat de la família, Pablo de Caso Alonso, apunta que no es va fer l’autòpsia de forma adequada.
La Guàrdia Civil va determinar que la mort va ser per una ingesta de medicaments tot i que un examen posterior més profund va descartar aquesta possibilitat perquè no es varen trobar restes de fàrmacs al cos d’Araceli Currás. La família demana que es continuï investigant el cas.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor