50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Tres testimonis afirmen que la dona no va actuar per auxiliar la petita
103
La família de la nina que va morir per una al·lèrgia alimentària a La Salle reclama que jutgin l’auxiliar d’infermeria de l’escola. L’instructor del cas no la va incloure a la interlocutòria de pas a procediment abreujat i l’advocat dels pares va recórrer la resolució.
Els testimonis asseguren que la dona no va auxiliar la nina
Aquest dilluns, l’instructor va escoltar tres testimonis que hi eren al moment que la menor va ser atesa. Tots varen coincidir que la responsable de la infermeria no va actuar per auxiliar la petita que tenia 4 anys. De fet, expliquen que varen ser altres treballadors de l’escola els que es varen ocupar de fer-li un massatge cardíac i de prendre-li les constants vitals. Després d’escoltar-los, el jutge ha decidir si processa o no la dona. A banda d’aquesta treballadora, també són investigades a la causa l’encarregada dels alumnes al·lèrgics del menjador i la monitora que va donar a la nina el gelat que li va provocar la mort.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte