Set dels implicats han quedat absolts, i el sergent, condemnat a 2 anys i 8 mesos per la mort d'Alejandro Jiménez, i a un any i 2 mesos per 2 delictes d'abús d'autoritat a un altre legionari
La mare d’Alejandro Jiménez Cruz qualifica d’insult, no només un per a ells sinó també per n’Alejandro, la sentència emesa pel Tribunal militar de Sevilla. I lamenta a més, que en varen tenir coneixement pels mitjans de comunicació.
Estan decebuts. Principalment, perquè la sentència recull que els acusats varen mentir als informes, també quan varen assegurar que el sergent, i únic condemnat, no havia ni tan sols disparat durant les pràctiques; però després, 7 dels implicats han quedat absolts, i el sergent, condemnat a 2 anys i 8 mesos per la mort d’Alejandro Jiménez, i a un any i 2 mesos per 2 delictes d’abús d’autoritat a un altre legionari.
El seu advocat ja fa feina en la redacció del recurs que presentaran, en un termini màxim de 20 dies, al Tribunal Suprem militar.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto