Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La nina va morir a causa de les ferides provocades per l'atropellament el passat mes de juny, després d'uns mesos d'estar en coma
La família de la nina de 14 anys atropellada denunciarà l’escola Madre Alberta, el professor i el taxista per homicidi i lesions imprudents per negligència.
Una successió d’actuacions negligents provocaren l’atropellament de la nina de 14 anys quan participava en una activitat d’orientació a una zona propera a la seva escola. Això és el que diu l’atestat de la Policia Local, que considera negligent l’actuació del professor que controlava l’activitat escolar.
L’atestat de la Policia Local confirma que la sortida de la prova d’orientació es va fer a una zona del carrer Miquel Lladó en qué la visibilitat no era bona a causa de l’estacionament d’un camió avariat. A més, els nins havien de travessar la carretera sense emprar el pas de vianants i el taxista que va envestir la nina circulava a 64 quilòmetres per hora superant la velocitat permesa.
El carrer de Miquel Lladó s’ubica a pocs metres de l’entrada de l’escola Madre Alberta i és una zona que registra una gran afluència de trànsit, sobretot, en hora punta.
Aquest informe policial constitueix la base de la denúncia presentada per la família de la nina contra el professor, l’escola com a responsable i el taxista. Els acusa de homicidi i lesions imprudents. La nina va morir a causa de les ferides provocades per l’atropellament el passat mes de juny, després d’uns mesos d’estar en coma.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat