La família Franco haurà de tornar el Pazo de Meirás a l’Estat. El jutjat de primera instància número 1 de la Corunya ha estimat íntegrament la demanda presentada per l’Estat, al qual declara propietari de l’immoble.
Condemna la família Franco a la seva devolució sense ser indemnitzada per les despeses en les quals afirma haver incorregut pel manteniment de la propietat.
La magistrada declara nul·la la donació efectuada l’any 1938 al dictador Francisco Franco, per manca del requisit essencial de forma.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui