Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Enguany, els pressuposts generals de l'Estat assignen una partida a la Casa del Rei que frega els 8 milions d'euros
Talment els funcionaris, la Família Reial s’ha apujat el sou un 1,5% i enguany, reis i reis emèrits cobraran, en conjunt, més de 679.000 euros bruts. L’increment, aplicat sobre les seves nòmines, fa que aquesta partida augmenti prop d’11.000 euros. En acabar l’any, Felip VI haurà ingressat de l’Estat més de 242.000 euros. És el que percebran, juntes, la reina Letícia i la reina emèrita. En canvi, la nòmina del rei emèrit, Joan Carles, tot just és un 20% inferior a la del seu fill.
Enguany, els pressuposts generals de l’Estat assignen una partida a la Casa del Rei que frega els 8 milions d’euros. La meitat dels comptes es destinen al personal. Les despeses diàries gairebé arriben als 3 milions, i juntament amb les nòmines de la família, la institució reserva més de 500.000 euros per a inversions i possibles despeses no previstes.
Si comparam els comptes amb els de l’any passat, observam que totes les despeses han augmentat. L’increment total és de 68.000 euros. Només es redueix el pressupost de despeses corrents. I segons la institució, això respon a la política d’estalvi de la Casa Reial.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre