Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els reis Felip i Letícia han estat acompanyats per la princesa d'Astúries i la infanta Sofia en la que és la primera aparició al complet de la família durant les seves vacances d'estiu a Mallorca
La família reial durant la seva visita a la Cartoixa de Valldemossa aquest dilluns./ BALLESTEROS/EFE
39La família reial ha visitat avui horabaixa la Cartoixa de Valldemossa. Els reis Felip i Letícia han estat acompanyats per la princesa d’Astúries i la infanta Sofia en la que és la primera aparició al complet de la família durant les seves vacances d’estiu a Mallorca. Els reis i les seves filles han arribat puntuals en aquesta visita en la qual han pogut visitar aquest històric conjunt monumental del segle XIV.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, i la delegada del Govern, Aina Calvo, també hi han estat presents. Desenes de turistes han rebut la família reial amb expectació. “És un regal per a nosaltres”, ha confessat una de les assistents.
Ja demà, el rei Felip es reunirà amb el president del Govern Central, Pedro Sánchez, a l’Almudaina. I el dijous, la família reial rebrà les autoritats de les Illes Balears al palau de Marivent.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13