Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Els taxistes asseguren que la liberalització dels VTC (vehicles de lloguer amb conductor) seria una mala notícia per al sector
La Federació Balear de Transports reclama a les institucions la creació d’un centre logístic per al sector. No tenen pensada cap ubicació concreta, però hauria de tenir, apunten, bones connexions tant amb l’aeroport com amb el port de Palma.
Les agrupacions empresarials que conformen la Federació Balear de Transports també demanen més seguretat jurídica per al sector. I ara mateix, s’està molt pendent del que pugui decidir la justícia envers els vehicles de lloguer amb conductor. Aviat s’han de resoldre els recursos presentats per la Comissió Nacional de la Competència que, en contra de la regulació del Govern central, demana la liberalització dels VTC.
La Federació Independent del Taxi, que ja va fer una passa per sumar-se al negoci dels VTC sol·licitant 700 llicències, està a l’espera de conèixer a finals de mes, diuen, el pla de viabilitat. Si es decideix tirar endavant, l’empresa de vehicles de lloguer amb conductor dels taxistes podria estar operativa aquest mateix estiu.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit