Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Varen descobrir que els dos organismes tenien el mateix representant i domicili fiscal, i que hi havia irregularitats a l'hora de prestar el servei
Segons la documentació, és una multa per ‘desobediència reiterada’ per no desconnectar el sistema de GPS dels seus vehicles. El Consistori de Vila va demanar l’aturada després de constatar que el servei de GPS l’havia de donar l’Associació de Taxistes Autònoms, i no la Federació de Taxistes d’Eivissa.
Arran d’això varen descobrir que els dos organismes tenien el mateix representant i domicili fiscal, i que hi havia irregularitats a l’hora de prestar el servei. La Federació assegura que l’argumentari de la multa es pot rebatre i que ja firmaren l’acord de gestió municipal a principis d’estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles