Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Varen descobrir que els dos organismes tenien el mateix representant i domicili fiscal, i que hi havia irregularitats a l'hora de prestar el servei
Segons la documentació, és una multa per ‘desobediència reiterada’ per no desconnectar el sistema de GPS dels seus vehicles. El Consistori de Vila va demanar l’aturada després de constatar que el servei de GPS l’havia de donar l’Associació de Taxistes Autònoms, i no la Federació de Taxistes d’Eivissa.
Arran d’això varen descobrir que els dos organismes tenien el mateix representant i domicili fiscal, i que hi havia irregularitats a l’hora de prestar el servei. La Federació assegura que l’argumentari de la multa es pot rebatre i que ja firmaren l’acord de gestió municipal a principis d’estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania