Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Segons el seu president, Sebastian Coe, la decisió està "guiada pel principi general de protegir la categoria femenina"
/ Europa Press.
139World Athletics, la Federació Internacional d’Atletisme, ha acordat aquest dijous que les atletes transgènere no podran competir en categoria femenina en proves internacionals. El president de l’organisme, Sebastian Coe, ha declarat que, a partir del 31 de març, no es permetrà participar en competicions que puntuïn per al rànking mundial cap atleta transgènere que hagi passat per la pubertat masculina.
Així mateix, ha assegurat que es crearà un grup de treball per continuar investigant les directrius d’elegibilitat de les persones transsexuals. “No direm que no per sempre”, ha confirmat Coe. El president de World Athletics ha afegit que la decisió està “guiada pel principi general de protegir la categoria femenina”.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc