La dirigent patronal ha expressat la seva confiança que la col·laboració publicoprivada proporcioni fruits i sigui un èxit
La presidenta de la FEHM, Maria Frontera, en relació amb la celebració de la fira FITUR, a Madrid, aquesta pròxima setmana, ha indicat que s’aprecia una tendència positiva quant a la pròxima temporada alta, després d’un Nadal i un hivern “complicats”.
La dirigent patronal ha expressat la seva confiança que la col·laboració publicoprivada proporcioni fruits i sigui un èxit. “Tenim tot el que podem desitjar per a ser un destí eficient si posem totes les eines”, ha afegit.
Els frescos del segle XVIII pateixen greus danys per la humitat. Sense ajudes públiques, la propietat impulsa una campanya de micromecenatge per restaurar-los
Fou una de les figures importants d'aquell incipient Canal 4