Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Herois anònims que continuen fent feina,treballant tot i les dificultats
La neteja és bàsica per poder evitar la propagació del virus Covid-19 i, per això, els treballadors d’Emaya a Palma no aturen de fer feina en aquest dies d’estat d’alarma i confinament.
Als supermercats, després de dies de molta feina, a poc a poc s’estan avesant a la situació.
El transport públic, tot i una baixada superior al 80% de viatgers, tampoc no atura.
I per estar informats, i també entretenguts, els quioscs també poden continuar venent al públic durant l’estat d’alarma.
És especialment important en aquests dies la feina que fan els serveis socials. Aquí, a la Creu Roja, no aturen. Els seus programes per donar suport a la gent gran, a les famílies vulnerables, a persones que viuen al carrer i a treballadors sexuals estan en marxa i s’adapten a les circumstàncies actuals.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"