Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ho ha anunciat en una reunió aquest dijous a Eivissa
La Federació Espanyola de Municipis i Províncies sol·licitarà al govern espanyol que flexibilitzi d’una vegada les restriccions financeres imposades a les entitats locals arran la crisi econòmica.
La Federació considera que la situació econòmica a Espanya ha millorat prou perquè els ajuntaments o consells que no tinguin deutes puguin reinvertir en matèria social i laboral.
Així ho han anunciat aquest dijous a Eivissa després de la reunió de la comissió de diputacions, cabildos i consells de la FEMP.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella